Дизайн | 3d визуализации | изпълнение на проектите

Моята снимка
София, София, Bulgaria
3d Smart design е креативно студио фокусирано върху развитието на концептуалния дизайн, фотореалистичната 3d визуализация и цялостното изпълнение на проектите. Нашият екип от професионалисти работи в посока изграждане на дизайн съобразен с вашите изисквания и потребности. Цялостната концепция е насочена към максимално улеснение на клиента. Нашите услуги са предназначение за клиенти, които ценят своето време и държат на качественото и детайлно изпълнение.

вторник, 26 юли 2011 г.

Брандиране и маркетинг

Марка или бранд (на английскиbrand) е термин в маркетинга, който описва компания, продукт, продуктова линия или услуга. Марката се среща под различни форми, включително име, символ, комбинация на цветове или слоган. Защитената от закона марка се нарича търговска марка.


От основно значение е процеса на позициониране на марката както и постигането на диференциация на пазара. Без марката, потребителите едва ли биха направили разлика между конкурентни продукти. Производителите (или доставчиците на услуги) се конкурират основно с намаляване на цените. Брандингът и им дава допълнителна възможност да се конкурират и въз основа на други характеристики на продукта, освен цената. Ако потребител възприема, за себе си, марката като допълнителна стойност, той би бил готов да плати за нея, вместо за за нейните конкуренти. Тази разлика в цената може да достигне десетки проценти, и се нарича "първокласна марка."




Същност на брандинг стратегията

Намирането на същността на Вашия бранд е труден процес, който може да отнеме много време и да погълне огромен ресурс. Не толкова, защото е като намирането на личностни качества, а защото е като да се измисля характер на литературен герой. Трябва да му вдъхнете живот, качества и да го създадете такъв, какъвто искате да бъде възприеман от другите. Това става като изясните точно какво целите с бранда си:
  • Каква е целта на компанията Ви?
  • Какви са основните характеристики и ползи от Вашия продукт/услуга?
  • Какво е вече формираното мнение на Вашите клиенти за продукта?
  • Какви качества биха искали да асоциират с Вашата фирма?
Проучете аудиторията си и нейното мнение – не разчитайте на това, какво Вие мислите, че те мислят. Разполагайте с данни! Проучете желанията, навиците и демографския профил на аудиторията си. Това ще Ви даде достатъчно информация, за да изградитебрандинг стратегията си успешно.
Тъй като процеса на изграждане същността на брандинг стратегията е сложен процес, може би е по-добре да се доверите на специалисти, имащи опит в областта. Те ще направят необходимите проучвания и ще Ви изградят брандинг стратегията така, че да Ви носи нужните дивиденти. След като това е направено, как да наложите визията си на пазара? Ето няколко изпитани с времето начина:
  • Сдобийте се със страхотно лого! Сложете го навсякъде;
  • Съставете рекламни съобщения. Какво искате всички да разберат за Вашия бранд?
  • Интегрирайте бранда си. Вашия бранд трябва да бъде цялостна философия на работа. Той трябва да влияе на всеки аспект във фирмената Ви дейност – подписа на E-mail-а; телефонното обслужване на клиентите, униформите на служителите Ви, всичко!
  • Създайте „глас“ на бранда си. Този „глас“ трябва да е вграден във всички аспекти на рекламата Ви – печатните Ви материали, фирмените изображения, всички материали онлайн и офлайн. Приятелски настроен ли е Вашия бранд? Бъдете отворени към потребителите си и не дръжте на официалния тон. най-успешните брандове са тези, които говорят на потребителите си в 1л. ед. ч.
  • Разрботете си слоган. Това съм го казвал и преди – слогана е сентенция на това, какв представлява Вашата компания и какво предлага. Защо този продукт/тази услуга са за предпочитане.
  • Изградете единна визия, съответстваща с Вашия бранд. Използвайте еднаква цветова схема, еднакво разположение на логото, визия и форми.
  • Не подвеждайте потребителите си. Брандингът Ви е обещание. Спазвайте обещанията си. Никой няма да се върне при Вас или да Ви препоръча на друг, ако не спазвате собствените си обещания.
  • Бъдете постоянни.

И ако не можете да направите всичко това сами се обърнете към професионалистите:


Няма коментари: